INFRASTRUKTURA TOROWA I DROGOWA | SPAWANIE

Wykonujemy spoiny termitowe i elektryczne szyn:

Kolejowych typu 60 E1, 49 E1 oraz szyn przejściowych 60/49 E1 metodami:
– SoWoS
– SoWoS -P
– SoWoS -P R350
– SoWoS – P L70
– SkV
– SkV L75,
– SoWoS -P/P
– SkV-S (SP)
– SoWoS L-75
– SoWoS -P/3P
– SoWoS –HC

Szyn tramwajowych typu Ri 59, Ri 60, Ri 60/ 49 E1, Ri 60/60 E1, bloki rozjazdów oraz szyn Lk 1 metodami:
– SRZ

Szyn suwnicowych, dźwigowych – każdego profilu metodami:
– SKS

Oferujemy również wykonywanie regulacji naprężeń w torach bezstykowych w przypadku spawania w temperaturach poniżej 15st.C poprzez naciąganie szyn naprężaczami hydraulicznymi lub wydłużanie poprzez wprowadzanie sztucznego ciepła.

Regeneracja stalowej nawierzchni kolejowej i tramwajowej.

Wykonujemy regenerację poprzez elektryczne napawanie półautomatem stalowych elementów rozjazdowych w rozjazdach typu 60 E1, 49 E1, Ri 60, krzyżownic zwyczajnych, krzyżownic podwójnych, szyn skrzydłowych, iglic, wybuksowania, napawania zużycia bocznego, połączeń szynowych itp.
Napawanie szyn i krzyżownic tramwajowych automatem spawalniczym Lincoln Electric Dc 1000 SWNS-1

Oferujemy także szlifowanie szyn szlifierkami.

Złącza izolowane klejono – sprężone typu S w szynach 60 E1 i 49 E1 oraz w szynach tramwajowych.

Nasi pracownicy to wykwalifikowana kadra techniczna stale podnosząca swoje umiejętności i doświadczenie. Zdobyta wiedza dotycząca spawania, napawania oraz wykonywania styków stawia nas w czołówce Polskich Firm w tej branży.

Zdobyte wyróżnienie nadawane przez Klub Międzyzakładowy SITK oraz Centrum Diagnostyki „Za osiągnięcia w dziedzinie spawalnictwa dróg szynowych”, tzw. KAZEK zobowiązuje nas do wykonywania usług na najwyższym poziomie.

Zobacz Również

INFRASTRUKTURA TOROWA


INFRASTRUKTURA KOLEJOWA


INFRASTRUKTURA DROGOWA